Support Forum Thesis For Blogger

Support Forum Thesis For Blogger
Support forum Thesis For Blogger ok? Sukacita saya maklumkan, sebagai bantuan saya telah mencipta support forum Thesis For Blogger.

Ini memandangkan saya teramat busy hinggakan jarang melawat blog support ini dengan kerap. Oleh yang demikian sebagai bantuan saya mencipta satu secret group di facebook agar kalian boleh saling bertukar idea dan saling melengkapi sebarang masalah dan pengetahuan. Manakala jika saya online (kebiasaannya tengah malam), saya akan membantu. Amaran : Jika anda bukan pengguna thesis for blogspot, adalah dilarang.

Untuk ke group bantuan yang saya maksudkan, sila klik link [ Support Thesis For Blogspot ] ini.

Update Custom Robots.txt SEO Thesis 6 Apr 2012

Jik anda sudah membuat atau belum membuat custom robots.txt seperti tutorial saya yang lepasnya, silalah berkunjung semula ke link [custom robots.txt SEO blogspot] ini. Kerana pada tutorial yang lepasnya setelah di uji semula rupanya ada sedikit masalah dalam strutur tersebut. Namun anda jangan risau ianya telahpun fix  dan saya berikan jaminan ianya sangat SEO dan anda tidak akan mengalami masalah daripada setting-setting tersebut sekiranya anda mengikuti segala arahan di sediakan. Toturial di artikel tersebut telah pun di edit pada 6 april 2012, sila klik link tersebut.

6 comments.. read them below or add one

Anonymous Anonymous May 10, 2012
salam...saya mengunakan template nih di blog saya ..kudinstory.blogspot.com...sebelum nih saya mnggunakan ads publisher iaitu adstract jenis popup..tapi bila dipasang di template nih dia jadi tak boleh la..mean popup script yg sy masukkan tuh x berfungsi..mohon maklum balas saudara..TQ..

email = admin@ohalkisah.com
Thesis Theme For Blogspot Thesis Theme For Blogspot May 13, 2012
Salam say sudah perghi ke blog anda sendiri. Dan pop up terus berfungsi :)
Unknown Unknown June 06, 2012
This comment has been removed by the author.
Thùy Liên Thùy Liên April 16, 2018
Click here if you need more information: Manage aliases Microsoft