Alert style pada Single Post

Mari kita lihat senarai alert background dan logo berikut. Dibawah terdapat beberapa contoh class yang perlu ditambah untuk menetapkan warna latar dan icon sesebuah perenggan. Ingat anda berhak memilih mana² icon dan mana² warna latar untuk di sepadankan. Mari lihat contoh dibawah ini.

alert_green

<p class="alert_green alert">
Elemen ini menggunakan class <code>class="alert_green alert"</code>. Tujuan, <code>alert_green</code> untuk mendapatkan background hijau ini, dan <code>alert</code> untuk logo Pembesar Suara pada pangkal.
</p>
Hasilnya:
Elemen ini menggunakan class class="alert_green alert". Tujuan, alert_green untuk mendapatkan background hijau ini, dan alert untuk logo Pembesar Suara pada pangkal.

alert_yellow

<p class="alert_yellow info">
Elemen ini menggunakan class <code>class="alert_yellow info"</code>. Tujuan, <code>alert_yellow</code> untuk mendapatkan background kuning ini, dan <code>info</code> untuk logo Info pada pangkal.
</p>
Hasilnya:
Elemen ini menggunakan class class="alert_yellow info". Tujuan, alert_yellow untuk mendapatkan background kuning ini, dan info untuk logo Info pada pangkal.

alert_gray

<p class="alert_gray qoutes">
Elemen ini menggunakan class <code>class="alert_gray qoutes"</code>. Tujuan, <code>alert_gray</code> untuk mendapatkan background gray ini, dan <code>qoutes</code> untuk logo Qoutes pada pangkal.
</p>
Hasilnya:
Elemen ini menggunakan class class="alert_gray qoutes". Tujuan, alert_gray untuk mendapatkan background gray ini, dan qoutes untuk logo Qoutes pada pangkal.

alert_pink

<p class="alert_pink star">
Elemen ini menggunakan class <code>class="alert_pink star"</code>. Tujuan, <code>alert_pink</code> untuk mendapatkan background pink ini, dan <code>star</code> untuk logo Star pada pangkal.
</p>
Hasilnya:
Elemen ini menggunakan class class="alert_pink star". Tujuan, alert_pink untuk mendapatkan background pink ini, dan star untuk logo Star pada pangkal.
Alert style pada Single Post Alert style pada Single Post

1 comment... add one now

Anonymous Anonymous July 25, 2016
bro shah...aku buat asyik tak jadi je..sebenarnya code mane yg perlu diambil? dh isi yang ingin dihighlight tu duduk kat mane?